Dolar 41,3421
Euro 48,5576
Altın 4.830,45
BİST 10.382,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
İstanbul 29°C
Az Bulutlu
İstanbul
29°C
Az Bulutlu
Cum 27°C
Cts 27°C
Paz 26°C
Pts 25°C

Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı 10. Yılını Tamamladı

İnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından birinci defa 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10. kere düzenlendi.

Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı 10. Yılını Tamamladı
REKLAM ALANI
9 Temmuz 2024 12:24
88

UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama bağlantısı dalı için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor ve üniversitelilerin kesimde iş bulmalarını kolaylaştırıyor.

24 Haziran-5 Temmuz tarihleri ortasında Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleşen 10. UniChallenge+ eğitim kampına 13 kent ve 37 üniversiteden 55 üniversite öğrencisi ve yeni mezun katıldı. Program, 10 yıl boyunca mezun olan 575 öğrencinin davet edildiği, İstanbul Lale Müzesi’nde düzenlenen “10. Yıl Partisi” ile tamamlandı.

ARA REKLAM ALANI

IAB CEO’su Neslihan Olcay etkinlik sonrasında yaptığı değerlendirmede, “Türkiye %118’lik rekor seviyedeki yıllık büyüme oranı ile Avrupa ülkeleri içinde dijital reklam yatırımları en fazla büyüyen ülke. Kesim çok süratli büyüyor; buna rağmen donanımlı insan kaynağı tıpkı sürat ile yetişmiyor. Bu nedenle, üniversite öğrencilerini ve yeni mezunları bölümün önde gelenleri ile bir ortaya getiren eğitim programları çok bedelli. UniChallenge+ mezunlarının %62’sinin eğitimi takip eden 3 ay içinde staj yahut iş yoluyla kesime giriş yaptığını görüyoruz. Bu da programın muvaffakiyetinin en değerli göstergelerinden biri. Dernek olarak, bu eğitimleri 10 yıldır aralıksız sürdürüyor olmaktan büyük bir memnunluk duyuyoruz. Bizden eğitim alıp, şu anda bölümde çok güzel konumlarda çalışan mezunlarımızı görüyor ve tanıyor olmak da bize başka bir gurur veriyor. Gerek vaktini ayırarak eğitimlerimize tecrübeleriyle katkı sağlayan gerekse de maddi ve tıpkı dayanaklarıyla UniChallenge+’ı bölümümüze sürdürülebilir halde genç yetenekler kazandıran bir program haline getirmemizi mümkün kılan tüm iş ortaklarımıza da teşekkür ediyorum.” dedi.

Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf öğrencilerinden ve yeni mezunlardan oluşan iştirakçiler, iki hafta boyunca 37 eğitmen ile bir ortaya gelerek, dijitali bölüm profesyonellerinden dinlediler ve ekosistemi yakından tanıma fırsatı buldular. Öğrenciler, toplumsal medyada bağ ve içerik idaresi, dijitalde planlama, fark ve paha yaratma, yaratıcılık, taşınabilir ile yarar odaklı tahliller yaratma, brief manaya, görüntü reklamcılığı, influencer olmak, performans pazarlaması, dijitalde marka oluşturma üzere pek çok mevzuda eğitimler aldılar. “Üniversiteden sonra bizi neler bekliyor?” panelinde dalın önde gelen şirketlerinin İK sorumluları ile buluşurken, “Yükselen Trendler” panelinde dijital açıkhava, dijital ses ve perakende medyayı mevzunun uzmanlarından dinlediler. Evyap, Ingage, Unilever, GroupM, Tooplay, Unite.ad, Coca-Cola, Eti, Superfresh üzere kurum ve markaların sponsorları ortasında yer aldığı UniChallenge+’a, Akbank Gençlik Akademisi de geleceğin yetkinlikleri ve yeni jenerasyon öğrenme kültürü odaklı takviye verdi.

Dijital reklamcılık ve pazarlama bağlantısı kesimine son 10 yılda 350’si İstanbul dışından olmak üzere 575 genç yetenek kazandıran UniChallenge+, bu yıl birçok prensip imza attı. Programın küme mentörleri 10. yıla özel olarak birinci sefer UniChallenge+’ı muvaffakiyetle tamamlayan geçmiş devir mezunları ortasından seçildi. Program boyunca bitirme sunumlarına mentörleri eşliğinde hazırlanan iştirakçi kümelerden biri, tüm heyet üyelerinden 10 kıymetlendirme kriterinin tümünde tam puan almaya hak kazanarak bir birincisi gerçekleştirdi. Bu yılın, kapanış partisi 10. Yıl Partisi konsepti ile 2024 UniChallengerlar’ına ek olarak eski mezunların, eğitmenlerin, mentörlerin ve program sponsorlarının iştiraki ile düzenlendi.

İki haftalık eğitim sonunda hazırladıkları sunumlar ile birinci 3 küme ortasında yer alan iştirakçiler, IAB üyesi firmalarda staj fırsatı da elde etti. 

Yapılan sunumlar sonrasında birinci 3’e giren gruplar şöyle oldu: 

Birinci: Küme 3

Elif Öztürk – Erciyes Üni.

Fatih Gündoğmuş – İstanbul Ticaret Üni.

Hilal Can – Dokuz Eylül Üni.

İrem Sultan Demir – Yıldız Teknik Üni. 

Mehmet Ali Atakan – Anadolu Üni. 

Yağmur Yıldız – Marmara Üni. 

Mentör: Dalia Kittani (2015 Mezunu)

 

İkinci: Küme 5

Ahmet Enes Memişoğlu – Kadir Has Üni. 

Bige Miray Aslan – Boğaziçi Üni. 

Büşra Eren – Selçuk Üni. 

Tuğrulbey Koç – İzmir İktisat Üni.

Übeyna Dilara Kavaklı – Beykoz Üni.

Zeynep Melis Atlıtürk – Anadolu Üni. 

Mentör: Erhan Karaçakı (2018 Mezunu)

 

Üçüncü: Küme 9

İlayda Türegün – Akdeniz Üni. 

Kübra Çoban – Trabzon Üni. 

Yunus Emre Özbilici – Ege Üni.

Yusuf Demir – Özyeğin Üni. 

Zeynep İnalp – Boğaziçi Üni. 

Mentör: Özge Eser (2016 Mezunu)

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

REKLAM ALANI
ETİKETLER: , , , ,